OTA YHTEYTTÄ
YHTEYDENOTTOLOMAKE
Lähetä meille viesti napsauttamalla oikeassa alakulmassa olevaa tukipainiketta. Odotettu vasteaika virka-aikana on seuraava:
Vastaamme 90 prosenttiin kaikista kyselyistä 24 tunnin kuluessa.
SÄHKÖPOSTI
Voit myös lähettää meille sähköpostia osoitteeseen:
asiakaspalvelu@teddypost.fi
USEIN ESITETYT KYSYMYKSET
Missä pakettini on?
Heti kun pakettisi on lähetetty, saat meiltä sähköpostin, joka sisältää seurantalinkin. Kaikki paketit ovat seurattavissa ja skannataan riippumatta siitä, lähetetäänkö ne noutopaikkaan vai suoraan kotiovellesi. Tilauksen lähetysvahvistusviestistä löydät linkin pakettisi seuraamiseen.
Kuljetusyritys ei aina jätä saapumisilmoitusta, joten pakettisi on saattanut saapua ilman ennakkotietoa. Jos näin on käynyt, ota meihin yhteyttä, niin autamme sinua. Paketin noutotiedot löytyvät myös sähköpostitse lähettämästämme seurantalinkistä.
Jos et ole varma, onko pakettisi jo lähetetty, ota rohkeasti yhteyttä meihin.
En ole saanut tilausvahvistusta?
Lähetämme tilausvahvistuksen aina heti tilauksen tekemisen jälkeen. Jos et ole saanut vahvistusta, tarkista roskapostikansiosi.
Jos epäilet antaneesi väärän sähköpostiosoitteen tilausta tehdessäsi, ota meihin yhteyttä. Päivitämme osoitteesi ja lähetämme uuden vahvistuksen.
Voinko muuttaa tilaustani?
Kyllä! Jos huomaat tehneesi virheen tai haluat muuttaa tilauksesi tietoja, voimme tehdä muutoksia, kunhan lähetät meille viestin ajoissa. Valitettavasti emme voi tehdä muutoksia enää sen jälkeen, kun tuotanto on aloitettu tai tilauksesi on lähetetty. Ota siis yhteyttä mahdollisimman pian tilauksen tekemisen jälkeen.
Voinko seurata pakettiani?
Kyllä! Kaikki pakettimme ovat seurattavissa. Saat meiltä aina viestin heti, kun pakettisi on lähetetty. Jos et ole saanut tätä viestiä, tarkista roskapostikansiosi. Kaikki paketit skannataan ja seurataan riippumatta siitä, toimitetaanko ne edustajalle, noutopaikkaan vai suoraan kotiovellesi.
Lähettämämme viesti sisältää seurantalinkin, jonka avulla voit seurata pakettisi etenemistä. Napsauta linkkiä nähdäksesi pakettisi tiedot. Sen jälkeen napsauta paketin numeroa, niin sinut ohjataan kuljetusyrityksen verkkosivustolle, jossa näet pakettisi tilan.
Jos tilaan tänään, milloin pakettini saapuu?
Voit tarkistaa tarkat toimitusajat toimitusehdoistamme ja toimitussivultamme klikkaamalla tästä. Julkaisemme siellä aina ajantasaiset tiedot.
Muita kysymyksiä
Käytä yllä olevaa lomaketta tai lähetä meille sähköpostia, niin vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
Miten lasku lähetetään?
Klarna lähettää laskun aina suoraan tilauksessa annettuun sähköpostiosoitteeseen. Emme koskaan sisällytä sitä pakettiin. Lasku lähetetään, kun pakettisi lähtee meiltä.