Usein kysytyt kysymykset

Voinko muuttaa tilaustani?

Kyllä, ehdottomasti! Jos huomaat tehneesi virheen tai haluat muuttaa tilauksesi tietoja, ota meihin yhteyttä. Valitettavasti muutoksia ei voida tehdä, jos tuotanto on jo aloitettu tai tilauksesi on lähetetty. Lähetäthän viestisi siis mahdollisimman pian.

Kuinka kauan henkilökohtaisten lahjojen toimitus kestää?

Näet tarkan toimitusajan kassalla, jossa maksat tilauksesi. Voit lukea lisää toimitusajoista täältä. LINK

Voinko palauttaa personoituja tuotteita?

Valitettavasti henkilökohtaisia lahjoja, joissa on kirjailtu nimi/teksti, ei voi palauttaa. Tavalliset tuotteet, joissa ei ole nimikirjontaa, voidaan palauttaa 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Ota yhteyttä, niin lähetämme sinulle palautuslipukkeen. Palautusmaksu voidaan lisätä tuotteen koosta riippuen.

En ole saanut tilausvahvistusta?              

Lähetämme tilausvahvistuksen aina heti tilauksen jälkeen. Jos et ole saanut vahvistusta, tarkista roskapostikansiosi.  
Jos epäilet antaneesi väärän sähköpostiosoitteen tilausta tehdessäsi, lähetä meille viesti, niin päivitämme osoitteen ja lähetämme uuden vahvistuksen.

Voinko seurata pakettiani?

Kyllä, kaikki pakettimme ovat seurattavissa. Saat meiltä aina viestin heti, kun pakettisi on lähetetty. Jos et ole saanut tätä viestiä, tarkista roskapostikansiosi. Kaikkia paketteja seurataan riippumatta siitä, lähetetäänkö ne lähimpään noutopaikkaan vai suoraan vastaanottajan postilaatikkoon.
              
Meiltä lähetetyssä viestissä on linkki, josta voit seurata pakettiasi. Napsauta linkkiä nähdäksesi pakettisi. Napsauta sitten paketin numeroa ja sinut ohjataan Postnordin verkkosivustolle, jossa näet pakettisi tilan.        

Onko turvallista tehdä ostoksia Teddypostin kautta? 

Kyllä, se on erittäin turvallista. Emme käsittele maksuja itse, joten emme koskaan tallenna maksutietojasi. Käytämme Klarnaa kumppanina. Haluamme myös suojata henkilötietojasi ja ylläpitää korkeaa turvallisuustasoa.

Saanko tilausvahvistuksen sähköpostiini?

Tilauksesi jälkeen saat meiltä sähköpostin, jossa on tilausvahvistus, joka on kuittisi tilauksestasi. Jos et saanut tätä vahvistusta, tarkista roskapostikansiosi. Muussa tapauksessa voit ottaa meihin yhteyttä ja lähetämme sinulle uuden sähköpostin.

Ovatko Teddypostin tuotteet lapsiturvallisia?

Kyllä, Teddypost asettaa turvallisuuden etusijalle. Tämä tarkoittaa, että kaikki lelut ovat CE-merkittyjä. Kaikki tuotteet ovat tulenkestäviä eivätkä ne sisällä myrkyllisiä aineita.

Mitä voi antaa henkilökohtaisena ristiäislahjana?

Esimerkkejä lahjaideoista:                    
Henkilökohtainen kylpytakki                         
Pyyhe nimellä                          
Pehmolelu omalla tekstillä 
Kylpyviitta nimellä