Sopimusehdot

Alta voit lukea standardoidut ostoehtomme. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Jos sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä.

Noudatamme GDPR: ää ja muita yksityisyyttä suojaavia lakeja. Emme tarjoa asiakastilejä – kaikki asiakkaat maksavat “vieraina” ilman käyttäjätunnusta tai salasanaa. Käytämme ulkoisia maksupalveluntarjoajia, joten tallennamme vain toimitusosoitteesi, laskutusosoitteesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi, jotta voimme ilmoittaa sinulle pakettisi tilasta. Saatamme käyttää sähköpostiosoitettasi myös pyytääksemme asiakasarvostelua tilauksestasi tai lähettääksemme tarjouksia oston jälkeen. Jos et halua tätä, voit poistaa sähköpostiosoitteesi helposti viestissä olevan linkin kautta. Jos haluat, että kaikki tietosi poistetaan tilauksesi jälkeen, lähetä meille viesti.

Teddypostia operoi Teddypost AB (Organisaationumero: SE5590775515). Ostosten tekeminen edellyttää, että olet vähintään 18-vuotias. Arvostamme yksityisyyttäsi, emmekä koskaan luovuta henkilötietojasi eteenpäin. Jokaisen tilauksen jälkeen saat kuitin sähköpostitse. Jos et saa kuittia, tarkista roskapostikansiosi tai ota meihin yhteyttä, niin lähetämme sen uudelleen.

Mahdolliset epätarkkuudet

Jos hinnassa, toimituksessa tai muissa ehdoissa ilmenee virheitä, Teddypost AB pidättää oikeuden tehdä muutoksia. Mikäli tuotteen hinta on virheellinen, otamme sinuun yhteyttä ennen tilauksen käsittelyä. Sinulla on tällöin oikeus joko hyväksyä muutos tai peruuttaa tilaus.

Hinnat ja maksaminen

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Kassalla näet kokonaishinnan, joka sisältää kaikki kulut, kuten verot, toimitus- ja maksukulut.

Palautusoikeus

Sinulla on oikeus palauttaa tuote 14 päivän ajan tuotteen vastaanottamisesta. Ilmoita palautuspyynnössäsi selkeästi, että haluat palauttaa tuotteen.

Huomioithan, että personoituja tuotteita (esim. nimikaiverrukset, painatukset, brodeeraukset) ei voi palauttaa, koska niitä ei voida jälleenmyydä. Tämä koskee myös tuotteita, joissa on lahjapaketointi, personoituja kortteja, makeisia tai alennettuja tuotteita.

Palautuskustannus on yleensä 6,90 €. Suuremmista tai pienemmistä tuotteista palautuskulut voivat vaihdella. Lähetämme palautusohjeet sähköpostilla tai QR-koodina, jonka asiakas tulostaa itse.

Jos haluat lisätietoja palautuksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Joissakin tapauksissa voimme tarjota ilmaisen palautuksen tai korvaavan tuotteen ilman lisäkuluja.

Tuotteen koko ja laatu

Pehmolelun koko ilmoitetaan seisovassa asennossa. Brodeerattujen tuotteiden tekstin koko ja väri voivat hieman vaihdella viestin pituuden mukaan.

Toimitus ja kadonneet paketit

Lähetämme tuotteita päivittäin ja pyrimme aina nopeaan toimitukseen. Ajantasaiset toimitusajat löydät toimitussivultamme.

Mikäli toimitus viivästyy kuljetusyrityksen tai muun syyn takia, emme valitettavasti voi tarjota korvausta. Jos paketti katoaa, lähetämme uuden tuotteen. Jos tuote on vaurioitunut tai siinä on virhe, voimme toimittaa uuden tai korjata sen.

Evästeet

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä (cookies) parantaakseen käyttäjäkokemusta. Voit poistaa evästeet selaimestasi, mutta verkkokaupan käyttö voi tällöin olla rajoitettua.

Ylivoimainen este (Force Majeure)

Mikäli Teddypost ei pysty täyttämään sopimusehtoja sotien, luonnonkatastrofien, lakkojen tai muiden odottamattomien tapahtumien vuoksi, yritys vapautuu velvoitteistaan.

Katso lisätietoa EU:n riidanratkaisusivustolta.